Pojištění zásilky

Pojištění zásilkyPojištění zásilky je služba, díky které se vyhnete reklamačnímu řízení a získáte jistotu okamžitého zaslání nové zásilky v případě, že s původní zásilkou bude něco v nepořádku.
Ve zkratce to funguje takto. Pokud se například stane, že dopravce vaši zásilku ztratí a nedoručí, vy nám tuto skutečnost nahlásíte a my vám obratem posíláme veškeré zboží z objednávky znovu.
Nic nezkoumáme, ani nečekáme na vyřízení reklamací s dopravcem. Chceme, abyste měli svou objednávku u sebe co nejdříve.
My si to pak s dopravcem vyřešíme. Ale to vás přece nezajímá a nechcete na to čekat. Je to tak?

Výměna poškozené či ztracené zásilky za novou bez zdlouhavých reklamací

  • Žádné pojišťovny. Vše vyřešíme my, rychle a bezodkladně.

  • Pokud zásilka dorazí poškozená, nebo nedorazí vůbec, ihned a bezplatně ji vyměníme za novou.

  • Služba stojí pouze 19 Kč.

Jak službu získat:

  1. Vyberte a vložte zboží do košíku jako obvykle.

  2. V košíku zaškrtněte volbu Pojištění zásilky. K ceně nákupu se připočte její cena.

  3. Vyplňte potřebné údaje pro doručení jako obvykle a odešlete objednávku běžným způsobem.

To je vše.

Na co se Pojištění zásilky vztahuje:

  • Zásilka dorazí poškozená,

  • zboží uvnitř zásilky je poškozené (prasklý gel apod.),

  • zboží je nefunkční (vibrátor nefunguje),

  • zásilka nedorazí do 48 hodin (do této lhůty se nezapočítávají víkendy a svátky) od odeslání na vámi učené místo doručení (na adresu domů nebo na výdejní místo).

Jak uplatnit pojistku:

V případě, že jste si objednali službu Pojištění zásilky a nastane jedna z výše uvedených skutečností, postupujte takto:

  1. Zavolejte bezplatně na 800 100 629 a ohlaste vzniklou situaci - je nutné znát číslo objednávky.

  2. Domluvte se s námi na postupu a na tom, jak a kdy vám odešleme nové zboží.

  3. Původní poškozenou zásilku nám zašlete zpět prostřednictvím Zásilkovny (postup domluvíte na naší bezplatné lince hned při oznámení o uplatnění Pojištění zásilky).

Víc není potřeba.

Máte ke službě Pojištění zásilky nějaké dotazy?
Chcete uplatnit plnění ze služby Pojištění zásilky?

Bez obav nás kontaktujte na 800 100 629 nebo na obchod@sexshop.cz.

Teď už víte, jak se ochránit před nečekanými událostmi a můžete se vrhnout do výběru své nové erotické pomůcky.

CHCI SE PODÍVAT NA NABÍDKU EROTICKÝCH POMŮCEKŠipka - stránkování