Bezproblémová reklamace

Protože erotické pomůcky jsou spotřební zboží jako každé jiné, občas je třeba je i reklamovat. Jak na to?

CO UDĚLÁTE VY

Doklady pro reklamaciSpolu s výrobkem zašlete i nákupní doklad nebo jeho kopii, reklamační list s podrobným popisem závady (u prádla je dobré označit místo vady samolepicím papírovým štítkem) a kontaktní údaje, abychom vás mohli v případě potřeby kontaktovat.

Zabalení a odeslání reklamaceVadný výrobek pečlivě zabalte a pošlete na centrálu v Hradci Králové. Zboží neposílejte na dobírku, stačí obyčejný balík.
Doporučujeme využít automatický reklamační systém.


CO UDĚLÁME MY

Posouzení reklamace ze strany Sexshop.cz
Reklamaci přijmeme, posoudíme a vyřídíme nejpozději ve lhůtě uvedené v obchodních podmínkách, ale ve většině případů mnohem dříve.

Odeslání nového výrobkuNový kus zasíláme dle předchozí dohody k vám domů nebo na vámi vybrané výdejní místo některého dopravce.


Refundace poštovnéhoV případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. Pokud požadujete proplacení poštovného za zaslání výrobku k reklamaci, zašlete kopii podacího lístku na e-mail: reklamace@sexshop.cz

Podrobné informace k reklamacím jsou uvedeny v reklamačním řádu.

Chci reklamovat zboží onlineŠipka - stránkování

Nechcete využít možnosti vyřízení vrácení zboží on-line?

Pak je pro vás připraven formulář uplatnění reklamace (reklamační list).