Nejčastější dotazy

Doprava

Jak mohu nechat poslat objednávku na jinou adresu, než je moje?+

V průběhu objednání stačí zadat v kroku „Dodací údaje“, že je adresa doručení jiná, než platební adresa a zadat ji. Dopravce automaticky doručí zásilku na vámi zvolenou adresu.

Jaké nabízíte možnosti dopravy?+

Chceme našim zákazníkům nabídnout co největší výběr doprav tak, aby bylo vyzvednutí či doručení objednávky co nejkomfortnější. O vše možnostech dopravy a doručení a jejich cenách se dozvíte na stránce věnované způsobům doručení.

Posíláte i na Slovensko?+

Z e-shopu Sexshop.cz na Slovensko nezasíláme. Pro slovenské zákazníky provozujeme slovenský e-shop ve slovenském jazyce Eros.sk. Objednávky z tohoto e-shopu zasíláme po celém Slovensku.

Jak dlouho budu čekat na svou objednávku?+

Chápeme, že čekání není nikdy příjemné. My vás nenecháme čekat dlouho. Pokud jste objednal zboží skladem, na svou novou erotickou pomůcku se můžete těšit obvykle už druhý den.

Objednávky přijaté do 12 hodin, předáváme dopravě ještě týž den.Dopravce pak v drtivé většině případů doručuje následující pracovní den.

Zjitěte, z jakých doprav si můžete vybrat a kolik stojí.

Jak si vyzvednu zásilku v Z-boxu+

Než vyrazíte natěšení k Z-boxu, v klidu domova si nainstalujte aplikaci Zásilkovna. Bez ní se neobejdete. Po příchodu k Z-boxu je nutné provést tyto 3 úkony:

  1. zapnout Bluetooth,

  2. zapnout polohové služby GPS,

  3. otevřít aplikaci Zásilkovna.

Po otevření aplikace Zásilkovna se schránka s vaší objednávkou automaticky otevře.

Tento postup platí pro objednávky zaplacené předem.Zjistěte, jak je to s dobírkou v Z-boxu. Najdete zde rozšířený popis k Z-boxu včetně informace o dobírce.

Reklamace a vrácení

Jakým způsobem mohu vrátit zboží?+

Nepoužité zboží lze vrátit velice snadno. Nepotřebujete ani číslo objednávky, ani žádné doklady či faktury.
Stačí k tomu pouze e-mail, který jste zadali při objednávce. Plně automatický systém Vás provede postupem vrácení zboží.

Systém vám vygeneruje doklad pro přepravní službu Zásilkovna. Vy si vyberete vám nejbližší výdejní místo Zásilkovny a tam donesete balíček, který chcete poslat zpět. Jednoduše a zdarma.


Vrátit zboží

Jakým způsobem mohu zboží vyreklamovat+

Reklamaci lze provést velice snadno. Nepotřebujete ani číslo objednávky, ani žádné doklady či faktury.
Stačí k tomu pouze e-mail, který jste zadali při objednávce. Plně automatický systém Vás postupem reklamace provede.

Systém vám vygeneruje doklad pro přepravní službu Zásilkovna. Vy si vyberete vám nejbližší výdejní místo Zásilkovny a tam donesete balíček, který chcete poslat zpět. Jednoduše a zdarma.

Co když se mi nelíbí pomůcka, kterou jsem si objednal/-a?+

To nás mrzí, ale někdy se to může stát. Na Sexshop.cz najdete odkaz do automatického systému pro vrácení zboží.

Nepotřebujete žádné doklady, ani faktury. Stačí zadat váš e-mail a následně vybrat objednávku a zboží, kterého se váš požadavek týká.

Vrácení zboží je u nás možné až do 30-ti dní od nákupu.

DŮLEŽITÉ: Zboží, které chcete vrátit, musí splňovat Podmínky pro vrácení.

Nemůžu najít fakturu za zboží. Můžu ho i přesto vrátit?+

Ano, je to možné. Našim zákazníkům poskytujeme komfortní způsob vrácení zboží, ke kterému nepotřebujete žádné podklady, ani fakturu. Stačí zadat pouze e-mail, který jste uvedli v objednávce. Celým postupem vrácení zboží vás provedeme na této stránce.

Co mám dělat, když mi přijde balíček poškozený?+

Chápeme, že je to nepříjemná situace. Obzvláště, vezmeme-li v potaz, že jste se těšili. Nicméně NEPŘEVZETÍ balíčku je v případě jeho poškození opravdu nejlepší řešení. Takže odpověď zní:

Rozhodně poškozený balíček od dopravce nepřebírejte. Dopravce ho odveze a bude s námi řešit tzv. vratku. Až se nám balíček vrátí, zkontrolujeme, zda je zboží v pořádku. Případně poškození zboží vyměníme za nové a objednávku vám odešleme znovu.

Nákup a objednání

Chtěl bych si objednat telefonicky, je to možné?+

Ano, samozřejmě. Celý postup objednání po telefonu zrychlíte, když budete znát objednací kód vámi vybraného produktu. Ten nám nadiktujete a my ho za vás vložíme do košíku a projdeme postupně celou objednávku. [obr. karty produktu s vyznačeným objednacím kódem]. Pro objednání po telefonu zavolejte zdarma na 800 100 629.

Obrázek s vyznačeným katalogovým kódem

Vyznačený katelogový kód

Nechci platit kartou na internetu. Jak si můžu něco objednat?+

Přidejte si zboží do košíku a běžte k pokladně. V momentě, kdy budete vyzváni k výběru způsobu platby, zvolte jakýkoli jiný způsob, než je platba kartou online.

Informace o aktuálně dostupných možnostech platby za objednávku na našem e-shopu naleznete na této stránce možnosti platby.

Hledám konkrétní produkt a nedaří se mi ho u vás najít. Rád bych věděl/-a, zda a kdy ho bude možné ještě koupit.+

V tomto případě nás kontaktujte. I když se naše kolegyně pohybují po skladě rychlostí blesku, mohlo se stát že jsme konkrétní zboží ještě nenaskladnili, nebo je na cestě od dodavatele.

Každopádně nás kontaktujte. Vyberte si, zda na lince 800 100 629, na e-mailu obchod@eroticke-pomucky.cz nebo prostřednictvím chatu na Facebooku. Necháme na vás, co je pro vás příjemnější.

Objednal jsem přes Heuréku, ale nešla mi nastavit konkrétní pobočka Zásilkovny+

Bohužel při objednání prostřednictvím Heureka.cz není dostupná možnost volby konkrétního výdejního místa Zásilkovny. V tomto případě nás kontaktujte a spolu vybereme místo, které je vám v síti Zásilkovna nejblíže.

Vím, že jste v Hradci Králové. Budu mít cestu kolem, můžu se u vás stavit a něco si koupit?+

Ano, samozřejmě. Jsme tu pro vás od 9 do 12:30 a od 13 do 17:30 hodin. Raději se podívejte, kde nás v Hradci najdete.

Objednával jsem už před delší dobou. Pořád mi zboží nepřišlo a nevím proč.+

V tomto případě nás kontaktujte. Určitě zjistíme, co se přihodilo a dostaneme k vám objednávku, co nejrychleji to půjde.

Mohlo se stát několik věcí. Nemusel vás zastihnout dopravce, mohl selhat lidský faktor při informování o uložení zásilky ze strany dopravce, nebo vás naše kolegyně telefonicky nezastihli na telefonu s informací, že objednané zboží není na skladě, příp. se vyskytly potíže při platbě kartou.

Připravte si číslo objednávky a buď nám zavolejte na 800 100 629, nebo nám ho pošlete s dotazem e-mailem. Obratem vám pomůžeme.

Rád bych věděl/-a, jaký je aktuální stav mé objednávky. Pomůžete mi?+

Samozřejmě. Připravte si, prosím, číslo objednávky, aby bylo vyřízení co nejrychlejší a kontaktujte nás na telefonním čísle 800 100 629 nebo prostřednictvím e-mailu obchod@sexshop.cz.

Číslo objednávky najdete v e-mailu „Potvrzení objednávky“, který jsme vám zaslali obratem po objednání.

Zadal jsem email, ale nemůžu se dostat přes objednávku+

Obvykle se stává, že chybí zaškrtnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů (GDPR) a s obchodními podmínkami. Zkontrolujte, prosím, zda je toto v pořádku.

Obrázek 3. kroku košíku se zvýrazněním zaškrtávacícch polí.

Zaškrtávaí pole v objednávce

Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás telefonicky na 800 100 629 a my s vámi objednávku projdeme.

Nepřišlo mi žádné potvrzení objednávky+

Jakmile to bude možné, tak nás kontaktujte. Situaci s vámi prověříme a vyřešíme. Buď vám potvrzení odešleme ručně, nebo s vámi můžeme projít objednávku po telefonu znovu.

Nedostal/a jsem žádnou fakturu k objednávce+

Pokud jste v objednávce uvedl/a platný e-mail, je všechno v pořádku a fakturu najdete ve své e-mailové schránce. Když vaši e-mailovou adresu v objednávce nenajdeme, fakturu přikládáme přímo ke zboží.

Pokud se něco přihodilo a fakturu nemáte ani v mailu, ani u zboží, rádi vám ji pošleme elektronicky. V tomto případě nás, prosím, kontaktujte.

Můžu stornovat svou objednávku?+

Ano, samozřejmě. Zavolejte nám co nejdříve na 800 100 629. Pokud ještě objednávka nebyla předána k expedici, lze ji stornovat a zboží vám nebudeme odesílat.

Pokud však už byla objednávka expedována, je zapotřebí využít možnosti vrácení zboží odstoupením od smlouvy, Lze to buď prostřednictvím automatického systému nebo pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy.

Veškeré informace k vrácení zboží naleznete zde.

Nemusíte se ničeho obávat. Veškeré požadavky na vrácení zboží či reklamace vyřizujeme velice vstřícně a okamžitě.

Jak mám přidat zboží do košíku poté, co jsem obdržel potvrzení o objednání?+

Po potvrzení objednávky již bohužel tuto objednávku nelze rozšiřovat. V dané situaci jsou dvě možnosti. Pokud trváte na tom, že chcete mít pouze jednu objednávku, je potřeba první objednávku stornovat a vytvořit novou objednávku rozšířenou o další produkty. Druhou možností je vytvořit druhou objednávku, na které bude zboží, které byste ještě rádi přidali.

V obou případech vám ochotně pomůžeme a poradíme na 800 100 629.

Jak dlouho budu čekat na svou objednávku?+

Chápeme, že čekání není nikdy příjemné. My vás nenecháme čekat dlouho. Pokud jste objednal zboží skladem, na svou novou erotickou pomůcku se můžete těšit obvykle už druhý pracovní den. Objednávky přijaté do 12 hodin, předáváme dopravě ještě týž den.

Je nutné být registrovaný, abych mohl nakoupit?+

Není to nutné. Nakoupit můžete i bez registrace. Nicméně bez registrace se připravujete např o historii svých objednávek a další výhody, které chystáme pro registrované zákazníky. Díky registraci a přihlášení nebudete muset v další objednávce vyplňovat dodací údaje. Systém je vyplní za vás.

Chci se registrovatŠipka - stránkování

Objednal jsem na Sexshop.cz, ale nepřišly mi dárečky+

Pravděpodobně jste objednal na Sex-Shop.cz, nikoliv na Sexshop.cz. Tyto dva e-shopy se liší tím, že na diskontním e-shopu Sex-Shop.cz nakupujete za diskontní ceny, ale k nákupu nejsou dárečky. Naopak při nákupu na Sexshop.cz dostáváte dárečky, máte možnost osobního odběru a další výhody, jako využití slevových akcí apod.

Máte zboží opravdu skladem?+

ANO, drtivou většinu zboží máme skladem.

A ještě jednou ANO – u nás se můžete 100% spolehnout na informaci „SKLADEM“, kterou uvádíme u každého produktu.

Tedy, pokud je u produktu napsáno slovo „SKLADEM“, buďte si jisti, že při objednávce do 12:00 hodin máte u sebe svou novou hračku do druhého dne (následující pracovní den).

Podívejte se, jak to u produktu vypadá, když je označen jako „SKLADEM“.

Informace "SKLADEM" ve výpisu produktů v kategorii:

Zobrazení informace SKLADEM ve výpisu produktů

Přímo na detailu produktu:

Informace SKLDEM na kartě produktu

Díky tomu, že je u nás drtivá většina produktů skladem se můžete bez obav pustit do výběru.

Vrhnout se do výběruŠipka - stránkování

Jak a kde můžu uplatnit slevový kód?+

Máme radost, že se naše slevové kódy používají a tady je návod, jak slevový kód uplatnit.

Je to jednoduché.

Hned po vstupu do košíku na jeho první stránce, která je označená jako „1. nákupní košík“ je pod výběrem dárečků k objednávce tzv. „zaškrtávátko“. Po jeho zaškrtnutí se objeví pole, do kterého se zadává kód slevového kupónu.

Jak uplatnit svleový kód - krok č. 1

Sleva se hned odečte z ceny zboží, takže máte okamžitou kontrolu nad tím, že kód byl uplatněn.

Uplatnění slevového kódu v košíku

Zadejte svůj slevový kód a přejděte na další krok objednávky pomocí tlačítka „Pokračovat v objednávce“.

A to je vše. Právě jste ušetřili. A my děkujeme, že u nás nakupujete.

Vrhněte se do nákupůŠipka - stránkování

Jak mohu změnit svou již odeslanou objednávku?+

Po odeslání již bohužel objednávku nelze změnit. Důvodem jsou automatické procesy, které každou objednávku zpracovávají. Po přijetí objednávky je automaticky provedena fakturace a automatické odeslání pokynu k expedici objednávky. Do tohoto procesu již bohužel není možné vstupovat a cokoliv v jeho průběhu měnit.

Tyto automatické procesy nám umožňují denně zpracovat větší množství objednávek a dodržet příslib doručení objednávky do druhého dne, což, jak doufáme, oceňujete.

Pokud jste chtěli do objednávky něco přidat, je potřeba vytvořit objednávku další.

Pokud jste chtěli z objednávky něco vyjmout, proveďte po převzetí zásilky částečné odstoupení od smlouvy.

Bezpečnost a diskrétnost

Jaké osobní informace o mě budete mít uložené?+

Pouze ty nejnutnější pro vyřízení objednávky. Tedy jména a příjmení a buď telefon, nebo e-mail. Pokud chcete zaslat e-mailem potvrzení objednávky, fakturu a český návod, bude lepší, když zadáte i vaši e-mailovou adresu. Pokud budeme zasílat na výdejní místo Zásilkovny, nepotřebujeme ani vaši adresu bydliště.

Je nákup diskrétní? Nepozná z toho nikdo, že se jedná o erotické zboží?+

Ano. Diskrétnost je pro nás ta největší hodnota, kterou vyznáváme. Můžete být bez obav. Nikdo na balíčku nepozná, odkud byl odeslán. Najdete tam pouze anonymního odesílatele (Virtshop CZ s.r.o.). Sami se můžete podívat, jak pro vás balíčky balíme, a jak balíček doopravdy vypadá.

Pozná někdo na mém výpisu z banky, že jsem kupoval erotické pomůcky?+

Absolutně ne. Na výpisu banky bude pouze napsáno jméno naší firmy jako prodejce, tedy Virtshop CZ s.r.o.

Produkty

Jaký lubrikant mám používat?+

U každého produktu je buď přímo doporučený konkrétní lubrikant, nebo je v popisu uvedeno, jaký typ lubrikantu lze s danou pomůckou používat. Pokud si ani tak nevíte rady, kontaktujte nás.
Obecně platí, že erotické pomůcky vyrobené ze silikonu nesmí přijít do styku se silikonovým gelem. Lze je používat pouze s gelem na vodní bázi, případně se speciálním lubrikantem značky BOOM.

Nedostal/a jsem návod k výrobku+

Pokud jste vyplnil/a v objednávce e-mail, naleznete návod ve své e-mailové schránce. Návod posíláme spolu s fakturou. Nenecháme vás na holičkách Rádi vám se spuštěním a používáním poradíme i telefonicky.

Jak mám erotické pomůcky ošetřovat a čistit?+

Vše o údržbě a čištění erotických pomůcek najdete na našem blogu.

Můžu u vás koupit dárkový šek?+

Jistě. Myslíme i na zákazníky, kteří nechtějí riskovat, zda se trefí do vkusu obdarovaného a raději koupí dárkový poukaz. Projděte si nabídku našich dárkových poukazů.

Jak často mám čistit svou erotickou pomůcku?+

Doporučujeme provést vyčištění erotické pomůcky před a po každém použití. Pro maximální hygienu omyjte svou novou hračku před prvním použitím podobně, jako byste si umyli ruce.

Použít můžete i čistící a dezinfekční přípravek, např. oblíbený ToyCleaner - čistící sprej bez alkoholu.

Co je lepší, silikonový lubrikant nebo lubrikant na vodní bázi?+

Při výběru lubrikačního gelu platí jedno pravidlo. Pomůcky vyrobené ze silikonu nesmí být nikdy použity se silikonovým lubrikantem. Proto pro silikonové pomůcky používejte lubrikační gel na vodní bázi.
Na silikonové pomůcky doporučujeme gel BOOM SexGel - silikonový lubrikační olej, který jako jediný silikonový olej lze použít na silikonové pomůcky. Kloubí v sobě jemnost a výdrž silikonových gelů a zároveň vhodnost na silikonové pomůcky.

Případně si projděte celou nabídku lubrikačních gelů.

Z jakých materiálů jsou pomůcky vyrobeny?+

Různé pomůcky jsou vyrobeny z různých materiálů. U nás na Sexshop.cz však máte jistotu, že všechny materiály jsou 100% zdravotně nezávadné.
U každé produktu najdete informaci, z jakého materiálu je vyroben a také popis tohoto materiálu. Pokud byste měli i přesto dotazy k materiálu konkrétního výrobku, bez obav nás kontaktujte.

Moje nabíjecí pomůcka se nenabíjí. Co se děje?+

Zkontrolujte, zda je správně připojená nabíječka. Pokud si nejste jisti, bez obav nás kontaktujte.

Moje nová hračka nejde zapnout. Co mám dělat?+

Pokud máte bateriovou pomůcku zkontrolujte, zda jsou baterie správně vložené, případně, pokud můžete, zkontrolujte stav baterií. Pokud máte nabíjecí hračku, nechte ji nabít na maximum a před zapnutím ji odpojte od nabíjení.

Pokud by potíže přetrvávali i nadále, kontaktujte nás, ochotně vám poradíme.

Jak poznám, že je produkt vodotěsný?+

U produktů, které jsou vybaveny elektronikou, vibracemi či jinými funkcemi jako např. vyhřívání, je v parametru "Vlastnost" napsáno, zda je pomůcka vodotěsná, či voděodolná. Rozdíl mezi vodotěsnou a voděodolnou pomůckou najdete v našem rádci.

Osobní odběr

Mám v objednávce nastavený osobní odběr na prodejně. Můžu si už objednávku vyzvednout?+

O možnosti vyzvednout objednávku z e-shopu osobně na prodejně budete informováni SMS zprávou. Po jejím obdržení už máte jistotu, že na vás objednávka netrpělivě čeká na prodejně, která je uvedená ve vaší objednávce. Podívejte se na stránky našich prodejen.

Kolik mám dní na vyzvednutí osobního odběru?+

Na prodejnách Sexshop.cz na vás bude čekat objednávka 5 pracovních dní.

Jak poznám, že si můžu objednávku osobně vyzvednout?+

O možnosti vyzvednutí objednávky osobním odběrem budete informováni prostřednictvím SMS zprávy z prodejny, kde je vaše objednávka uložena. Zjistěte, kde máme prodejny.

Platba

Zadal/-a jsem platbu kartou, ale ta neprošla. Co mám dělat?+

Připravte si, prosím, číslo objednávky. Urychlíte tím vyřízení svého požadavku. S důvěrou se na nás obraťte. Na telefonním čísle 800 100 629 nebo na e-mailu obchod@sexshop.cz jsme připraveni vám pomoct. Společně přijdeme na to, co se stalo a dáme vše do pořádku.

Nepřišly mi údaje pro platbu bankovním převodem. Jak mám zaplatit objednávku?+

Pokud se vám v e-mailech nedaří najít podklady pro platbu, doporučujeme nahlédnout i do složky „SPAM“ ve vašem e-mailovém programu, nebo webovém mailovém rozhraní.
Pokud ani tam nenaleznete e-mail od nás, bez váhání nás kontaktujte na 800 100 629, nebo prostřednictvím e-mailu obchod@sexshop.cz. Rádi vám pomůžeme a údaje pro platbu nadiktujeme, nebo pošleme.

Jak mohu zboží zaplatit?+

Je pro nás důležité, abyste se cítili při objednání, a to včetně placení, komfortně. Proto jsou na Sexshop.cz k dispozici různé možnosti plateb. Vše o nich se dozvíte na stránce věnované způsobům platby.

Mohu u vás platit prostřednictvím PayPal?+

Platbu pomocí PayPal aktuálně neumožňujeme. Můžete však u nás zaplatit jinými online platebními metodami – jako je platba kartou online, nebo okamžitý online bankovní převod či Twisto. Jak lze na Sexshop.cz zaplatit, najdete na stránce Platby.

Můžu u vás platit kartou?+

Ano, na e-shopu Sexshop.cz i na našich prodejnách můžete platit kartou. Při vyplňovaní údajů v košíku stačí v kroku Doprava a platba zvolit možnost platby kartou. Kompletní seznam možností plateb najdete na stránce Platby.

Podívejte se, kde se vybírá možnost platby kartou.

Ukážka výberu latby kartou